Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


Go0d News

Hello blog!! aku ad brita gmbira sgt nie..korng nk tau pe tak??jeng..jeng..hehheh..Aku dpt surt twaran g Universiti !!
happy gler aku!! =D
mne tak nye aku dpt u yg aku idam2kn selama nie..nk tau tak kat mne?!! ha...kat mne lg klu bukn kat Universiti Teknikal Malaysia di Malaka^^ . Sepekara lg yg wat aku lg happy mmbr classmate merngkp skli gan roomate aku pon dpt twran yg sme gan aku..kuang..kuang..tu yg aku hhpy tue..at least de gak mmbr yg g sne..hehhhe..

Tak sbr rsenye aku nk g sne "29 Mei 2011" tarikh aku mndftr d sne..
tak lme lg aku bkl mnjdi stdent kat sne la..hehehhe
walaupon agk jauh dri rmh aku dn t'pksa berjauhn gan fmily aku..aku xkish coz mmg impian aku nk g sne pon dan aku akn bktikn kpda fmily n sepupu sepapat aku yg aku akn mnjdi seorg insan yg berjaya=)
insyaAllah bersma dgn doa dn semngt aku akn berjya stu hari nnti..

    UTEM WAIT 4 ME !!!!

universiti idaman ku..hehhe