Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


hAnyA maMpU b'SerAh

     Hye blog..Aku bru je abis exam final sem 1, dan skrg aku tgh tnggu kputsn exam so aku hr aku pnye raku xtau la mcm mne nnti result aku,xbrani nk ckp.
urmm..tp aku hrp sgt aku pnye result mmpu lepase syart utk msok ke sem 2 :) & dpt result yg bgos n mudh-mudahan aku dpt 3.0 ke ats..
dan aku hrp2 mmbr aku yg lain pon dpt result yg bgos terutama membr2 yg rapt dgn aku iaitu                       
fizah,mira,qiba n afie :)
gudluck tok korng jgk ea..chiyok..chiyok!!!



     Skrg nie aku tgh cti sem,so maybe cuti nie aku nk try mcm mne nk edit2 blog,n blog aku skrg ni adalh hasil editing aku sndri :)
aku nk templet aku ni jd design aku sndri :)  agk ssh jgk la nk fhm coding HTML nie tp dsbbkn aku da de basic ckit2 so blh la aku fhm ckit2..hehehe..
dan kejayaan pertama aku dlm blog nie,aku mmpu cipta logo aku sndri,klu korng prasan la kn klu korng bkk blog org lain logo diaorg still logo blog (B) tp aku skrg nie da tkr ke logo aku sndri..hehehhe
alhamdulillah..ni suma hasil tunjk ajr uncle adi :)
ni yg la logo yg aku sndri 
msti korng pelik knp logo aku de perkataan "inside step"??
inside step mksudnye langkh hidup aku ada d ceritakn dlm blog aku nie ^^,so setipa lngkh perjlanan hdup aku InsyaAllah akn aku share dlm blog aku nie.. ^^