Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


TAhniAh !!!

Assalamualaikum...
Hari ni merupakan tanggal 17 November bersamaan dengan 21 Zulhijjah 1432 merupakan tarikh yang amat penting bagi seorg pelajar UPSR sebab tarikh nie adalah tarikh sejarah buat mereka. Tarikh yang mengistiharkan kejayaan mereka sendiri. Kenapa ye aku mesti post entry berkenaan dengan UPSR nie?aku ke magsa UPSR??
hahahha...bukan2,aku bukanlah mangsa UPSR,mangsa UPSR yang sebenar ialah adik aku.

Setelah 6tahun dia berhempas pulas untuk belajar 
dan alhamdulillah akhirnya dia berjaya memperoleh keputusan UPSR yang sangat cemerlang,meskipun bukanlah 5A tapi hanya dengan 4A 1B bagi aku cukup memadai.. Keputusan yang luar dari jangkaan ku sendiri..hehehe..tapi aku tetap gembira diatas kejayaan yang adik ku perolehi,mudah-mudahan dengan keputusan ini dia jadi lebih bersemangat untuk belajar dan semoga dia setiap apa yang dia lakukan akan memperoleh kejayaan yang setimpal dengan usaha dia ^^.
Tak ada kejayaan datang dengan sendirinya tanpa usaha dari diri kita..
dan setiap usaha yang kita lakukan akan disambut dengan kejayaan..

Tahniah dik!!!! 
You are the BEST !!!

Setiap kejayaan yang kita perolehi bukanlah datangnya dari kita seratus peratus sebaliknya ia datangnya dari Allah S.W.T.. Kita sebagai hambaNya hanya mampu berusaha+ berdoa + Tawakal = KEJAYAAN yang diredhai Allah :)
Dalam mencari ilmu ini tiada titik noktahnya bak kata pepatah “Tuntutlah ilmu dari buaian hingga ke liang lahad.”. Dimana saja kta berda Ilmu ada disekeliling kita antra nak dan tak nak je.. Tiada kejayaan yg diprolehi tnpa ilmu meskipun ilmu itu sedikit.