Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


HaMpiR mEnyErAh

Hari demi hari terus berlalu
Aku masih menantikan dia
Sukar untuk aku melupakan
Kehadiran dia dalam hidup ku
Dan aku terlalu takut untuk
Melupakan kewujudan dirinya

 
Mampukah aku untuk membenci dirinya
Dan mampukah aku untuk
Melenyapkan kehadiran dia..
Terlalu lama aku menantikan diri mu
Diam dan terus membisu
Ia nya terlalu sakit untuk
Ku rasainya..


Aku hampir menyerah..
Menyerah menantikan diri mu..
Tapi sangat sukar untuk ku
Membenci diri mu..
Dan kau tak akan mengerti
Apa yang ku rasa..
Sampai bila-bila pun kau
Tak akan mengerti..