Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


PeNcAri jALanMu..

Assalamualaikum...

      Jam menunjukkan pukul 1.45 a.m dan aku baru saja usai mendirikan solat sunat..
sudah lama aku tidak mengerjakannya...malam ini terasa dipanggil-panggil untuk menunaikannya..
Alhamdulliah aku masih berkesempatan mendirikan solat sunat dan aku mengharapkan malam ini bukanlah malam terakhir aku mendirikan solat sunat.


      Hingga ke saat ini aku tidak putus-putus menjadi seorang insan yang Pencari JalanMu. Aku masih tertanya-tanya sampai bilakah aku akan mengakhirinya???
dan bagi aku sampai bila-bila pun aku akan terus mencari dan mencari JalanMu.

Hanya Tuhan yang tahu apa yang aku rasai saat ini, Aku amat mengharapkan keredhaan dariMu dan aku mohon janganlah Engkau jauhi nya dari hambaMu ini.. Sesungguhnya aku tidak kuat untuk menjalani hidup ini tanpa keredhaan Mu.. aku insan yang lemah lagi hina,kerna itu aku tidak akan pernah putus memohon,meminta pertolongan dariMu.