Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


pErTemuAn

Assalamualaikum..

       Tanggal 18/11/2011 Jam 10.45 pagi pertemuan yang tidak 
pernah dirancang sama sekali oleh aku dan dia..
dan aku sendiri tak sangka yang dia inginkan pertemuan ini atas permintaan nya sendiri..
meskipun hanya sebentar tapi bagi aku ia sangat bermakna (mcm la xpenah jmpa sblm nie..hahaha). Walaupun pertemuan ini wujud diatas satu sebab tapi aku tetap bersyukur di atas pertemuan ini.. Pertemuan hanya beberapa minit tp ckup indah bgi ku..



Mungkinkah ini pertemuan kami yang terakhir?
Tiada sapa yang dapat menentukannya.. Sesungguhnya Allah maha mengetahui setiap apa yang berlaku..
Tuhan hanya kau sahaja yang tahu apa yang aku rasa setelah bertemu dengan dia..
" Awak,trima kasih sbb sudi jumpa dengan saya walaupun pertemuan kita ini hanya di atas stu sebab ". Ingin sekali aku luahkan kepada dia tapi tidak terdaya aku untuk melafazkankannya...
Setiap pertemuan pasti diakhiri dengan perpisahan dan aku harapkn perpisahan kita tadi bukanlah perpisahan buat selama-lamanya. Semoga Allah merahmati diatas pertemuan kita dan aku harap ini bukanlah pertemuan terakhir buat kita.


    

  " Tiada ungkapan perpisahan dalam persahabatan meskipun maut menjadi noktahnya. Kerana seorang SAHABAT itu telalu istimewa didalam doa saudaranya yang lain biarpun tanpa bayangannya.. "