Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


sEjaUh mAnA..

Sejauh mana langkah kita? Sejauh mana destinasi kita yang bakal kita tempuhi?? Aku sendiri pun tidak pasti sejauh mana perjalanan hidup ku.. Adakah langkah ku akan berhenti pada esok hari nya? atau mungkin aku masih terus melangkah menuju ke destinasi yang aku sendri pun tidak pasti?
Hanya Dia saja yang tahu ke mana hala tuju ku kerana Dialah penentu segala-galanya dan aku hanya mampu merancang tapi Dia yang menentukan.
            Orang kata semakin jauh kita mengembara semakin banyak pengalaman yang bakal kita perolehi.. Dan aku ingin sekali mengenali dunia ni,ingin aku mengembara untuk melihat sendiri gelagat manusia. Tapi mampukah aku untuk mengembara seorang diri? Aku sendiri pun tidak pasti. Ermm.. terlalu banyak yang perlu aku pelajari dalam dunia nie dan mampukah aku untuk pelajari itu semua?