Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


BloG akU dAh puLiH !!!

Assalamualaikum...

        Syukur ke hadrat Illahi,akhirnya kini blog aku kembali pulih sperti sedia kala.. Memang aku tak jangka akan pulih secepat ini..Ya Allah..terima kasih!!!
Kini aku perlu lagi  buat blog bru,aku da create "new blog" da..so,lps nie aku tak perlu susah2 lagi untuk buat blog yang baru..
Sungguh aku sayang kan blog ku ini,walaupun blog aku nie nmpak simple tapi bagi aku inilah tempat luahan perasaan aku. Aku tension sangat semalam bila dapat tau blog aku ni kne "malware"(hack), rasa sakit hati pun ada jgk...Siapa punya keja la yg sanggup hack aku pnya blog. Tapi yang peliknya blog aku nie tak de sape pon yang tau melainkan teman yang rapat dengan aku itu pun diaorg bukannya tau pun nk hack2 web org,benda2 nie kami belum belajar lagi.
Ermmm..inilah yang dinamakan dugaan. Syukurlah blog kesayangan aku ni dah pulih,Alhamdulillah.. =)
Lepas nie aku perlu berhati-hati lagi dan aku harap lepas ni perkara seperti ni tak kan berulang lagi.

Aina be careful ok!! =D