Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


kEriNduAn mEnceNgkAm jiWa

 Hari demi hari..
Jiwa ku semakin dicengkam kerinduan
Rindu ku kian menjalar di segenap jiwa ku
Ia nya terlalu sakit buat ku
  
 Meskipun perpisahan aku dengan mereka
Tidak terlalu lama..
Tapi aku terlalu rindukan mereka
Ingin sekali aku tatap wajah mereka
Ingin sekali aku mendengar suara mereka

Ya Allah kuatkan lah hati hamba mu ini
Berilah aku kekuatan utk mengawal emosi ku
Dan berilah kesempatan buat kami bertemu
Dan berilah kebahagian buat kami..
Hanya pada Engkau aku berserah..