Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


kInI akU beBaS (!)

Assalamualaikum...

      Syukur alhamdulillah berita yang selama ini aku nantikan akhirnya sampai juga kepada ku oleh tuannya sendiri. Ermmm... berita yang membuat hatiku sedikt kecewa iaitu tentang "dia". Akhirnya dia mengaku juga pada ku bahwa dia sudah ada insan yang dia cintai. Dah lama aku nantikan pengakuan dari "dia" akhirnya kelmarin dia mengaku juga padaku. Dari cerita yang dia ceritakan tentang ku tentang gadis itu sedikit sebanyak membuatkan aku sedikit terluka.


Dia : dia tu ramai peminat,bkan senag nak teckle dia tapi akhirnya dpat juga. Lagi susah nak dapatkan lagi saya suka.


      Aku seolah-olah mengerti apa yagg dia maksudkan tapi tak tahu la plak kalau memang dia tak maksudkan apa2 mungkin aku terlalu berfikir negatif. Tapi tak mengapalah,aku da tak kisah lagi pasal tu.. terus-terang aku katakan lepas dengar apa yang dia ceritakan tentang gadis itu hatiku rasa sangat lega sekali mungkin sebab soklan yang bermain-main difikiran ku kini sudah terjawab oleh tuan empunya badan sendiri. Alhamdulillah aku dpat terimanya dengan hati yang terbuka.
Terima kasih awak sebab sudah membebaskan saya daripada persoklan2 ini..