Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


~MiNi pRojEcT + kEleGaAn hAti~

Assalamualaikum..

      Hari ini aku dan classmate aku iaitu Miera,Zati,Syaya dan Qayyimah,kami sama-sama menjalankan tugasan kami untuk mini projek sem 2 ni.. Pada awal pagi dalam pukul 11 tu kami jalan-jalan dalam Mydin untuk survey2 tempat yang sesuai untuk kami interview manager kadai/perniagaan tersebut. Antara perniagaan yang kami survey ialah kedai spek mata,kedai buku Mph, kedai kain,Mac City dan banyak lagi la..Tapi cuma dua buah kedai saja yang mampu beri maklumat pada kami untuk hari ini sebab ada sesetengah kedai manager xde disitu so kami perlu buat appoiment untuk interview. Aku bersyukur sebab aku bersama-sama dengan rakan-rakan yang mengalas tanggungjawab mereka masing-masing,Thanks a lot frends!!
Alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar walaupun agak memenatkan dan tak sampai target yang kami inginkan tapi syukur kami masih dapat maklumat yang kami inginkan dari kedai/perniagaan tersebut.



      Dan alhamdulillah perasaan ku hari ini sedikit lega berbanding dengan semalam mungkin sebab aku bersama-sama dengan mereka =)  Aku akan cuba berusaha untuk membuang perasaan sayang ku ini terhadap "dia", biarlah "dia" bahagia bersama-sama dengan gadis tue.. Biarlah kisah antara aku dan dia menjadi kenangan dan memori dalam hati ku..
Tanpa dia disisi aku,aku masih mampu untuk tersenyum bahagia sebab aku masih ada FAMILY & FRIENDS,diaorang lah yang mempu megukir senyuman bahagia di wajah ku ini, tapi yang paling penting sekali adalah KASIH ALLAH terhadap aku adalah perkara yang paling bahagia buat aku. Mungkin ini sebabnya Allah berikan ujian sebegini kepada aku,mungkin Allah ingin melindungi aku dari terus hanyut melayan perasaan yang tidak tahu penghujungnya. Terima kasih Ya Rabb.. kerana Engkau masih menyayangi hamba-Mu ini sungguh pun aku telah melakukan terlalu bnyak dosa namun Engkau masih memberikan aku sentuhan KASIH-Mu.. Sesungguhnya benarlah Engkau Maha Penyayang lagi Maha Pengasih.

~Tuhan berikanlah aku cinta-Mu~