Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


tAk SaBaRnYa !!!

Assalamualaikum...

       Tak sabarnya besok aku nak balik rumah nak jumpa mak ayah =)  rindu sangat-sangat kat diaorang,nasib baiklah cuti seminggu dapat jugaklah aku lepaskan rindu kat diaorang..hehhee.. Tapi seminggu tu aku rasa tak puas la..huhuhu..
Inilah kan manusia tidak pernah cukup dengan apa yang dia perolehi, kalau tak dapat mula la merungut sana,merungut sini, bila dah dapat tidak pulah mensyukurinya..ish3..
aku selalu macam tue kadang-kadang tu aku sendiri pun binggung..hhaha
Tapi aku bersyukur sangat sebab dapat balik awal, hati ni da menjerit2 nak balik!!!

im coming home..
im coming home..
one the day im coming =)