Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


bErMuLanYa sEbUaH pEngHijRahAn

Assalamualaikum...


     Syukur alhamdulillah sahabat aku F*** kini dia banyak berubah kearah
kebaikan. Syukur kehadrat Illahi dengan bantuan insan perantaraan yang Engkau
pilih mampu membuka hatinya untuk berubah kearah kebaikkan..


     Tidak aku nafikan dulu aku tidak berapa suka akan sikapnya tapi itu dulu, kini 
aku dapat lihat akn perubahannya,gembira sangat ^^
Aku sebagai sahabat rapat dia,aku rasa seronok,gembira melihat perubahan
dia. Dia merupakan salah seorang sahabat aku yang tahu serba sedikit kisah hidup
aku,banyak masalah dan luahan hati aku yang aku luahan pada dia selain Dia. Siapa
yang tak seronok melihat sahabat yang dia rapat dan dia sayangi berubah kn..
Terima Kasih Ya Allah... kerna Engkau telah membuka hati sahabat yang Engkau
pilih untuk dia berubah.. Aku amat menyenanginya. Aku suka bila lihat teman-teman
aku berubah menjadi lebih baik ini sekali gus dapat membawa aku untuk berubah 
menjadi insan yang lebih baik.


     Aku sedar aku bukanlah insan yang baik di mata manusia tapi insyaAllah aku ingin 
berubah menjadi insan yang lebih baik dari yang sebelum ni. Walaupun dimata
manusia aku tidak, biarlah dimata Allah saja.. kerna Dia tahu apa yang tersirat di
lubuk hati ku ini. Hanya dia saja yang tahu kisah hidup ku.. Kisah hidupku tak ada 
satu pun yang Dia "miss",sebab Dia lah MAha Mengetahui segalanya,sesungguhnya
tiada satu pun yang tersembunyi dari pengetahuan-Nya ^^
Semoga perubahan yang berlaku dalam diri sahabat ku itu akn berterusan dan aku
harap aku pun mampu untuk sentiasa istiqomah dalam melakukan kebaikkan dan
meningkatkan amalan ibadah ku.. :)


:: Hijrh tu bguskan. Lagi bagus jika kita mampu mencapai kemanisan dalam melakukan kebaikan ::

" Ya Rabb.. Engkau pimpinlah hati hambamu ini agar aku sentiasa berada di jalan-Mu..
dan Engkau pimpin juga hati insan2 yang sentiasa ingin berubah kearah jalan-Mu. Aminn.."