Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


KaMpuNg oH kAmpuNg (!)

Assalamualaikum...


      Jom usyar gambar2 disepanjang pejalanan aku pulang ke kampung di Benta,Pahang.. Sehari sebelum perayaan Tahun Baru Cina..bermulalah perjalanan aku seisi keluarga =)


suasana di pagi hari otw ke Karak..
indah kn.. ^^

keadaan di tol Karak

Singgah sebentar utk beli buah berangan
yum...yum..sedap!!

gelagat urusan jual beli

kami teruskan perjalanan ke kampung..

       Alhamdulillah aku sekeluarga selamat sampai di kampung halaman..nasib baik la pejalanan kami berjalan lancar,ada jugak lah sesaknye tapi xde la lama mana.. Tak ada story yang aku nak share dengan korang suma,ni je yang mampu aku share dengan korang. Lagipun malam ni aku xde mood nk update blog tu yg agak simple je..huhu.. Selamat malam,assalamualaikum..

 .:: Indahnya perjalanan jika dibawah rahmat-Nya ::.