Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


♥♥MaSih mEnAnti♥♥

Assalamualaikum..

      Nie lah hasilnya setelah apa yang aku pikirkan dalam kelas OSK tadi..hahha.terukkan aku nie,time lecturer tengah mengajar,tgh beri penerangan aku yg kat belakang sibuk dok tulis curahan rasa hati..hahaha..
dengarkanlah..(cewahh~) XD


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kini aku sendirian..
masih sendiri..
bertemankan sepi..
hatiku sunyi tiada penghibur dikala sunyi..
sehingga kini
aku masih menanti kehadiran mu
hadir mu yg akn memberi 
sinar kebahagiaan dalam hidup ku..

Kesetian ku masih teguh..masih utuh dan
aku masih sabar menantikan kehadiran mu..
hingga ke saat ini masih
beleum terlihat akn bayang mu..
Di manakah dikau jodoh ku???
kadang-kadang aku tertanya-tanya
siapakah yang bakal memiliki hati ku ini..
dan pada siapakah untuk aku
berikan hatiku ini??
persoalan yang sering berlegar-legar
di kotak fikiran ku..

Namun..
tidak bermakna kesunyian dan kesepian ku ini
mampu membuat aku sedih..
kerna kehadiran keluarga ku, teman-teman ku..
dan yang paling penting hadirnya Sang Pencipta
mampu membuat aku tersenyum bahagia..
Aku tidak pernah putus memohon..merayu..
dan berusaha utk meraih cinta dari DIA..
Aku percaya satu saat nanti aku mampu
memiliki Cinta Agung dari Mu...
dan setelah aku mampu memiliki Cinta Agung
aku pasti DIA akn menghadirkan
seorg insan yang mampu mencintai
diri ku.. :)

Sabarlah duhai hati..
aku percaya satu saat nanti kau pasti
akan bertemu dengan hati yang
bisa melengkapi mu..
yakinlah dan percaya lah (!!)
cinta yang kau dambarkan akan datang kepada mu..

usahlah kau bersedih..
mungkin DIA masih ingin memberi
kesempatan kepada mu..
untuk meraih CINTA yang AGUNG
iaitu CINTA ILLAHI 



p/s : Allah merencanakan sesuatu yang terbaik buat kita...sabarlah menantikan apa yang telah DIA rencanakannya =)