Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


sAaT yAnG mEnGemBirakAn mU =)

Assalamualaikum...


      Khamis malam jumaat detik dimana aku bersama-sama dengan teman-temanku menyambut ulang tahun kelahiran teman ku kali yang ke 19, teman seperjuangan kami sejak di bangku sekolah dan kami terus bersama hingga ke menara gading.. Wah...dah "tua" da teman ku sorang nie lepas ni turn aku pulak..huhu.. Sekejap je masa berlalu tak sangka umur ku kini makin beranjak ke 19 tahun, macam tak percaya je..hehe..
Meriah sangat sambuatan bufday member aku ni mana tak nya bukan kteorang je..kaum kerabat dia yang ada kat melaka pun meraikan sekali...untungnye =)


haa..jgn slh fham plak ye..yg ni bukan member aku
tapi ni spupu kpda mmbr aku..
comel kn Aqil >.<

yg ni plak kaum kerabat member aku.. serornokkn 
dpt kumpul ramai2 :)

hidangan yang sangat lazat..yum..yum..


gelagat aqil.. lucu bangat seyh.. >.<


        Mana satu peginye gambar2 member aku??? Aku saje je tak nak upload buat apa aku tunjuk dekat cni cukup la aku sorang je yang tengok c(=  (kedekutnye aku nie..hehe)
Yang nie je yang aku mampu share kat blog nie..selebihnye ckup la sekadar aku dan teman2 ku yang lain simpankannye =)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Khas buat teman ku eja


Teman...
kini umur mu kian menganjak
begitu juga dengan ku
dan juga teman-teman mu yang lain..
ingin ku pesan kepada mu dan juga diriku
ku berharap dirimu tidak akan
hanyut dengan keseronokkan
duniawi..
janganlah kau tertipu dengan keasyikan
duniawi yang nan indah ini..
jagalah dirimu..
jagalah maruah mu..
kerna kita wanita..
jadilah wanita yang dipandang tinggi
martabatnya..


Teman...
Umur kita semakin meningkat
dari tahun ke tahun..
terlalu banyak dugaan yang
telah kau tempuhi
namun kau tetap tabah menghadapinya..
kau seorang yang kuat teman..
semoga kau terus tabah mengharungi
liku-liku kehidupan mu..


Teman...
semoga kau terus berbahagia
bersama dengan insan-insan
yang kau sayangi
semoga kau sentiasa berada
dijalan-Nya..
dijalan yang Dia redhai..
setiap dalam doa ku kan ku
titipkan kejayaan mu di dunia
mahupun di akhirat..
semoga persahabatan kita
semakin utuh dan terus berkekalan..


selamat hari tua kawan..hehe =p