Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


DisApa KeRinDuAn

Assalamualaikum...


     Tetiba malam ni aku terasa rindu kat someone, rindu untuk berbual dengannya, rindu untuk bergurau senda dengan nya dan rindu untuk berkongsi masalah dengannya..
Bilalah kita dapat bertemu ye? Macam mana agaknya penampilan mu pasti sekarang sudah berubahkan.. ughhh...rindunya pada kamu.. =(
Khas buat dirimu..

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Teman..
tiba-tiba aku terkenang
kembali saat kita bertemu..
saat kita berkenalan..
saat kita membalas senyuman
dan saat kita menjadi
teman rapat..

Teman..
ku rindukan gelak tawa mu..
ku rindukan cerita mu
ku rindukan saat kita
berkongsi masalah
sungguh aku merindui
detik-detik itu..
sungguh aku belum puas
bersama-sama dengan mu..
kapan kita akan bertemu?
kapan kita akan dapat bersatu kembali
seperti dahulu..
Teman..
saat suka dan duka 
kita tempuhi bersama
meskipun dulu kita pernah
berselisih faham
tapi aku tetap menganggap mu
teman rapat ku..
setiap persahabatan tidak lari
dari persengketan
itulah adat duniawi..

Teman..
Alangkah indahnya jika
kita dapat bertemu
walaupun hanya seketika waktu
akan ku ingat detik indah itu..
detik yang tidak mungkin
akan luput di kotak fikiran ku..
tidak akan ku padam kenangan
kita..
dan tidak akan ku lupa akan
kehadiran mu..

mood : sebak..  
p/s: Ku titipkan doa buat mu
semoga kau sentiasa bahagia =)

Ikhlas,
yang merindui mu..