Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


♥ kEmBaLi bErSaTu ♥

Assalamualaikum...


      Berita gembirakah??

      Mungkin.... =)


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Teman..
Kini senyuman kau
kembali terukir..
gelak tawa mu kian
menghiasi ruang bumi ini..
kenapa ya??
Adakah kerana si dia?
aku yakin pasti kerna si dia
adakah hubungan kalian
kian pulih?

Teman..
tak perlu kau mengakui..
kerna jawapan kepada 
persoalan ku kini
telah terjawab..
melalui kata-kata kau
aku sudah mengerti...
aku tumpang bahagia melihat
dirimu bersama dengan si dia bahagia..
dan aku harapkan
kebahagian kalian kini
terus berkekalan selamanya..
Teman..
usirlah segala keraguan mu
yakinlah dengan dirinya
dan yakin jugalah akan
ketentuan dari-Nya
setiap perhubungan
tidak lari dari dugaan
setiap dugaan yang kalian hadapi
datangnya dari Dia
janganlah sesekali kalian
menyalahkan diri kalian 
mahupun takdir..
kerna ada hikmah disetiap
apa yang terjadi..

Teman..
doaku mengeringi hubungan
kalian
dan aku harapkan
hubungan kalian ini berakhir
dengan sebuah mahligai bahagia..
nasihat ku buat kalian
carilah keredhaan Illahi
kerna disitulah terletaknya
kebahagiaan hakiki...

for someone :)
p/s : Ciptalah kebahagian 
di bawah keRedhaan Illahi =)