Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


sToP hUrTinG mE ='(

Assalamualaikum...


       Hello blog.. dah aku tak update blog ni kan, faham-faham je la ye dekat2 final ni student macam aku ni busy la ckit nak2 aku ni terlibat dalam teater, insyaAllah kalau tak ada pape masalah teater utem akan berlangsung pada 5 Mei ni.. Tak sabar rasanya aku nak tunggu teater ni berhasil, walaupon aku bukanlah pelakonnya tapi aku yang menjadi crew production ni pon tak kurang busynye..huhu.. Dalam kesibukkan melanda diri ini aku masih sempat lagi menjadi pendengar setia untuk teman baik ku =)  Biasalah masalah cinta..cinta..dan cinta.. alahai..cinta yang indah dikaburi dengan cinta yang penuh dengan kepalsuan. Kesian kau CINTA kerna kau dipersalahkan oleh manusia yang mereka sendiri tidak tahu mneghargai CINTA itu sendiri.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Cinta..
saat kau hadir aku terasa
sungguh indah
sentiasa mengukir senyuman
di wajah dan juga hatiku..
keindahan cinta mu
seolah-olah terasa bagai 
di alam syurga..
betapa indahnya kehadiran mu..


Namun..
kehadiran mu hanya seketika                                  
hanya sementara..
bagai angin yang berlalu
menyentuh wajah mulus ku..
tanpa aku sedari
kau hilang..
hilang di bawa angin semalam..













Menanti..
dan aku terus menanti..
mengharapkan kepulangan mu
mengembalikan senyuman
yang suatu ketika dulu
pernah terukir di wajah ku..
tapi sampai kapan
penantian ku ini bakal
berakhir?

p/s: Jika aku masih mampu
aku akan menanti
jika tidak aku akan 
lepaskan cinta itu..