Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


ThAnKs tO Allah ♥(◕‿◕ ✿)♥

Assalamualaikum...

       Alhamdulillah satu demi satu tugas aku hampir terlaksana.. Syukur alhamdulillah dengan kekuatan yang Kau pinjamkan kepada ku, sehingga kini aku masih mampu bertahan. Thanks to Allah =)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ya Allah..
Sungguh aku terasa sangat berat
dengan apa yang aku rasai kini..
aku tak tahu pada siapa untuk
aku luahkannya..
Hanya pada Mu tempat ku
mengadu..
Hanya Kau saja yang tahu
apa yang aku rasai kini..
Terima kasih Ya Rabb..

kerna menghadirkan seorang
insan yang telah sekian lama
kami tidak berhubung...

Kau hadir saat aku 
terkapai-kapai kelemasan..
lemas dengan perasaan ku sendiri
lemas dengan suasana di sekeliling ku
leas dengan kekusutan fikiranku..
aku tak tahu pada siapa untuk 
aku mengadu selain dari Ya Rabb..

Hadirnya diri mu
sedikit sebanyak meringinkan
beban yang aku rasai..
nasihat yang kau berikan
keperihatinan yang kau berikan
layaknya sebagai abang..
Terima kasih abang..
alangkah indahnya jika aku
mempunyai seorang abang seperti mu..

Belum pernah aku merasai
kehadiran seorang abang
yang amat prihatin terhadap adiknya
Terima kasih kerna masih sudi 
menganggap ku sebagai adik mu..
Terima kasih atas semua nasihat2 
yang kau berikan..
Terima ksih atas kata-kata
semangat yang kau ucapkan

Kini..
aku semakin yakin..
yakin untuk mengapai kejayaan yang
aku inginkan..
akan aku simpan kata2 mu..
untuk aku jadikan sebagai
pembakar semangat ku..

p/s :  Study+Solat = Success
pointer bukanlah segala-galanya
tetapi KEBERKATAN adalah segala-galanya =)