Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


aKu mEmiLiH unTuK...

Assalamulaikum...

Saya cinta awak , awak cinta dye , dye tak cinta awak , awak tetap cinta dye , saye diamkan diri je

AWAK KATA SAYA SOMBONG :

Bukan saya sombong , sebenarnya diam adalah ubat terbaik untuk merawat luka kekecewaan dihati ini ='(

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

♥ Bila ada yang SAYANG, jangan lukai hatinya..
♥ Bila ada yang CINTA, jangan kamu titiskan air matanya..
♥ Bila ada yang MENANTI, pastikan kamu kembali..
♥ Bila ada yang SETIA, lakukan yang sama..
♥ Bila dia PERGI, kejarilah selagi merasa dia bererti..



p/s : Pilihlah utk sabar dan redha walaupun
 kita ada alasan utk kecewa..