Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


aKu RedHa..

Assalamualaikum...

Ya Allah jika ini kehendak mu
aku redha..
jika ini yang Kau berikan untuk ku
aku redha..
jika ini salah satu ujian Mu buat ku..
aku redha
jika ini yang layak buat ku
aku redha..


Aku yakin ada hikmahnya
aku yakin kau tahu apa yang
terbaik buat hamba-Mu ini
dan aku yakin
kejayaan yang lain bakal
ku temui..
dan aku yakin
Engkau tak akan beri ujian
kepada hamba-hamba Mu
yang dia sendiri tidak mampu
hadapinya

Engkau tidak sekejam itu..
malah Kau Maha Pemurah
Engkau Maha Penyayang..
Engkau jua lah yang Maha Mengasihani
Kerna Engkau aku masih 
mampu bertahan
kerna Engkau aku kuat hadapinya
dan kerna Engkau jualah
aku bersyukur dengan
apa yang aku perolehi..
dan aku akan berusaha untuk
mencapai kejayaan itu...

mood : sedih
p/s: tidak semestinya kita gagal harini kita akan gagal selamanye... 
think about it... don't easily give up put an effort and act positively :)
 insyaallah u'll success