Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


♥ miSs tHeM ♥

Assalamulaikum...


        Apa khabarkah mereka disana??? Sudah lama aku tak pulang ke rumah bukan kerna aku tidak mahu pulang tapi di sebabkan aku busy, dengan hujung minggunya ada latihan teater membuatkan aku tiada waktu untuk pulang ke rumah. 


       Seriously.. aku sangat merindui mereka. Terlalu rindukan mereka ='(
 " Ya Allah.. Kau kirimkanlah rasa rinduku ini kepada mereka, kau peliharalah mereka di bawah rahmat Mu da kau lindungilah mereka "..aminn..
mood : Sebak
p/s: Jangan sampai ibu bapa
menghubungi kita menyatakan 
rasa rindunya terhadap kita,
kelak menjadi anak derhakalah kita.