Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


♥ bAkaL imAm kU ♥

Assalamualaikum...

Kawan-kawan aku ramai dah ada pasangan, tapi aku??? 
Ermmm...aku tak sedih pon, ckit pon tak!
Sunyi?? pon tak !
Malah aku rasa gembira sangat saat ini
sebab apa?
sebab aku tengok ramai kawan-kawan aku
happy,bahagia..
seronok bila dapat tengok senyuman kebahagiaan
kawan-kawan ku semua..
Nak tumpang kebahagiaan kalian boleh tak?? >.<
Aku doakan kalian terus mengecapi kebahagiaan

yang kalian ingin kan..


Kebahagiaan aku macam mana plak??
Aku still menanti diakah??
nope!
kerna aku pegang kata-kata nie..


Mengapa aku terus menanti yang tak sudi?
mengapa aku biarkan hati ini terus dilukai?
mengapa mengharapkan pada yang tak pasti?

Terima saja yang ikhlas menerimaku
yang ikhlas menjadikan aku yang halal buatnya..
yang diriku dia tidak peduli..
malah dia yang tulus mencintai ku masih setia
menantikan ku

Ya..kerna cintanya pada Illahi melayakkan
dia bergelar suami ku kelak..
mungkin engkau insan yang bersama 
sepanjang perjalanan ku nanti

Jika namamu yang tertulis di Luh Mahfudz untuk ku
insyaAllah rasa cinta itu akan Allah tanamkan dalam
hati ini buat mu..
Tugasku kini untuk mencari ilmu demi masa depan ku
dan akan ku mempersolehahkan diri ini buat mu..
Jika benar kamu adalah insan yang bakal menjadi imam ku
aku percaya kamu sedang memperbaiki dirimu untuk menjadi
imam bagi tulang rusukmu ini..
p/s : Tinggalkan ku jika cinta mu terhadap ku 
melebihi cinta mu terhadap ALLAH