Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


bErAkHiRnYa saTu PenAnTiaN =)

Assalamualaikum...

Kini berakhirnya sebuah kisah

diantara kau dan aku..
ajal maut..
jodoh pertemuan semuanya

terletak pada Illahi
syukur alhamdulillah
hubungan kalian kian pulih..
kan ku panjatkan doa buat kalian
semoga hubungan kalian akan
terus kekal hingga ke akad dan
hingga ke akhi hayat kalian..

Hati ku kini?
Hanya Dia saja yang tahu
dan aku tumpang bahagia melihat

insan yang aku sayang bahagia
buat teman-teman ku
aku doakan kalian akan terus

mencari kebahagian yang
kalian inginkan
dan aku..
akan terus dan terus..
mencari kebahagian di bawah
Rahmat-Nya..
 
InsyaAllah..
jika di izinkan oleh Dia
akan ku rungkai segala
perasaan hati
dalam blog tercinta ini..
setiap entry dalam blog
semuanya coretan dari hati kecil ini..

terima kasih buat insan ini

kerna sudi berkongsi cerita mu
kepada ku
Kini mimpi mu

mungkin akan menjadi realiti
dan mungkin impian mu

bakal menjadi satu kisah yang
terindah dalam hidup mu

*menahan sebak didada*
p/s: Terima kasih kerna engkau
sudi menghiasi ruang hidup ku =)