Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


ePiLog RinDu ♥

Assalamualaikum...

Duhai hati kenapa dengan mu?
kenapa dengan perasaan ku?
kenapa kau terasa sebak?
kenapa kau rasa seperti ada
sesuatu yang kau tak perolehi?


Kerna aku terkenagkan
senyum manis mereka..
kerna aku terkenagkan 
gelak tawa mereka..
kerna aku terkenagkan 
belaian mereka..
dan aku inginkan semua itu..


Tapi..
aku terasa jauh dari mereka..
aku terasa seolah-olah waktu
aku dengan mereka makin
kurang..
aku inginkan mereka !
aku inginkan waktu dengan mereka !

Maafkan aku...
sungguh bukan ini yang ku inginkan
sungguh bukan ini kehendak ku..
sungguh bukan ini yang aku mahukan
maafkan aku...
aku janji lepas ini
aku cuba mendapatkan ini semua
dari kalian..
aku akan cuba


Kerna kalian aku ada di bumi ini
kerna pengorbanan kalian
aku masih mampu bernafas
dan kerna pengorbanan kalian juga
aku mampu mengapai impian ku..
selagi nyawa ku dikandung badan
tidak akan ku lupa pengorbanan
kalian terhadap ku..
dan kan ku bahagiakan kalian
dengan setiap kejayaan yang aku perolehi..


" Ya Allah..kau sampaikanlah salam rindu ku ini
buat mereka dan Kau limpahkan rahmat-Mu keatas mereka "

mood : sebak *kesat air mata*
p/s: Aingin...
khabarkan rasa 
rindu ini buat mereka ..