Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


kUaTkan diRi Mu

Assalamualaikum..

Hari demi hari
kian berlalu
membawa kisah hidupku
melayari bahtera kehidupan
yang kini kian dewasa

Angin khabarkan kepadanya
rasa hati ku ini
angin khabarkan kepadanya
rasa rinduku ini
angin khabarkan kepadanya
aku setia menanti kehadirannya
namun..
siapakah insan yang aku maksudkan?

Duhai jodoh ku..
tahukah kau apa yang ku rasa kini?
tahukah apa yang aku lalui?
dan tahukah dikau sekuat
mana aku hadapi hidup ini?
aku menantikna kehadiran mu
untuk mecorakkan ruang hidup ku..
segala apa yang aku rasai
tak mampu ku pendamkan
sendirian..


kerna aku penat
penat menahan apa

yang kau rasa
penat menanti sesuatu
yang belum pasti
duhai jodoh ku..
andainya kau berada disisi
ku kini
mahukah kau pinjamkan
bahu mu
mahukah kau menjadi
pendengar setia buat ku
dan mahukah kau menjadi
pendamai hati ku?
jawapan ini hanya ada padamu

mood : sedih + tertekan

p/s: Andai ini belum waktunya
akan  aku cuba untuk
menantikan kehadiran mu..