Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


LeMahnYa diRi iNi.. =(

Assalamualaikum...

Coretan ku ini buat diri ini yang lemah,yang tiada daya dan dia memerlukan kekuatan dari-Nya..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fikiran ku kosong..
Fikiran ku melayang jauh
aku tak tahu
apa yang ada dalam 
kotak fikiran ku ini..
satu suara menjanggah
ruang fikiran ku
tapi
tiada satu pon yang aku mengerti

ku lihat di sekeliling ku
sejuta minta tekun 
mendengar suara itu
tapi aku?
hanya mampu perhatikan saja
sungguh aku tak mengerti
apa yang aku rasai kini


aku terasa sebak
aku terasa takungan air
di kelopak mata ku ini
tapi
aku sendiri tidak mengerti mengapa..
hati ku meronta-ronta
hati ku mnjerit
aku perlukan ruang
aku perlu bersendirian
dan aku perlukan waktu..

Sungguh saat ini
aku amatmemerlukan Mu..
aku perlukan waktu bersama Mu
ak ingin luahkan segala-galanya
kepada Mu
hanya Kau saja yang tahu
apa yang aku rasa saat ini
Ya Rabb..
kuatkan;ah hati ku
kuatkan jiwa ku ini...
jangan biarkan air mata
ini mengalir
jangan biarkan insan lain
melihat mutiara ini..
tabahkanlah hati ku ini..
pinjamkanlah kekuatan Mu
kepada ku
agar aku kuat melalui semua ini..

mood : sedih + tangisan syahdu
p/s : Dia sentiasa ada saat
insan lain tidak meghiraukan
mu..