Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


LoVe U DAD (◕‿◕ ♥)

Assalamualaikum...

28/3 merupakan tarikh ulang tahun kelahiran insan yang aku sayangi iaitu ayah ku sendiri.. Aku tak wish pun tapi tak bermakna aku lupa tarikh kelahiran ayah ku, im always remamber dad ! =)
Aku cadang aku nak bagi hadiah kat ayah aku tapi aku tak tahu nak bagi apa. Tapi aku rasa aku nak bagi purs or beg yang pakai kat pinggang tu.. Aku rasa macam sesuai je bagi kat ayah aku kan =) this poem special for U dad 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ayah...
hadir mu umpama cahaya
yang menyinari hidup ku
kehadiran mu jua umpama
sumber kekuatan ku untuk
aku mencapai kejayaan..


Ayah..
terlalu banyak pengorbanan mu
terhadap keluarga mu..
terlalu banyak dugaan yang kau tempuh
hanya untuk mencari sesuap nasi
buat keluarga mu..
dan dengan kudrat yang kau ada
kau masih mampu bertahan untuk
keluarga mu..


Ayah...
segala pejuang mu
segala pengorbanan mu
dan segala kesukaran mu
akan ku balas dengan kejayaan ku
akan ku jadikan diri ini
anak yang solehah
dan akan ku hargai setiap
titik pengorbanan mu buat diri ini
my DAD is my HERO !


















Ayah..
maafkan diri ini
jika aku pernah menyakiti hati mu
maafkn diri ini
jika aku pernah membuat kau kecewa
dan maafkan diri ini
jika aku tidak mampu menjadi
seorang anak yang boleh kau
bangga kan..


Ayah...
akan ku balas setiap 
pengorbanan mu
dengan kejayaan ku..
dengan doa kudus ku..
dan dengan kudrat yang
aku ada ini untuk menjaga mu
insyaAllah ini janji ku buat diri mu..
semoga kau terus menjadi
hero dimata ku..


" Ya Allah.. Kau ampunilah segala dosa ibu bapa ku.. 
limpahkan rahmat mu keatas ibu ayah ku, dan
murahkanlah rezeki buat mereka "
mood : happy =')
p/s :Hadiah yang paling berharga 
untuk ibu bapa
ialah KEBAKTIAN