Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


LuKa KemBaLi

Assalamualaikum...


        Luka?
sekali lagi aku rasa kelukaan tu..
aku rasa sangat sakit
sangat pedih..
pedih menahan perasaaan tu sendiri

kenapa aku mesti rasa
perasaan ni
luka ku dulu kini kian
pulih.. tapi
kenapa aku mesti terluka kembali
sakitnya !

masih mampukah aku bertahan?
masih kuatkah aku pendam rasa ini?
siapa yang mengerti?
ughh..tiada siapa yang mengerti
meskipun aku kelihatan bahagia
kelihatan gembira
itu kerana kalian..
kerana teman-teman ku
aku masih mampu tersenyum
Ya Rabb tabahkanlah
hati ku ini..
kuatkan lah diri ku untuk
terus bertahan
untuk terus mengukir
senyuman buat teman-teman ku
juga buat diri ini..
kan ku cuba untuk
menahan luka yang kian parah..
sabarlah duhai hati..

mood : menahan sebak di dada.. ='(
p/s : Dunia kau dan aku sangat berbeza..