Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


PePeRikSaaN bErMuLa...

Assalamualaikum...

Masa kian berganjak
kini jam aku menunjukkan
jam 5 pagi
Sang suria bakal menjelma
tapi aku masih disini
buku-buku bertaburan
dihadapan ku
dan tangan ku ligat membuat
latihan grammer..


Aku tak tahu kenapa
mata ku ini masih segar
sedikit pon aku tak berasa mengantuk
jadi aku ambil kesempatan yang ada
sebelum aku belajar aku 
ambil keputusan untuk
melakukan solat sunat
taubat dan hajat..
mudah-mudahan aku memperolehi
keberkatan dalam aku memiliki
ilmu..


pagi ini aku bakal mneghadapi
peperiksaan akhir sem
sungguh cepat masa berlalu
kini sem 2 bakal meninggalkan
aku serta teman-teman ku
mudah-mudahan peperiksaan
ini aku memperolehi keputusan
yang lebih baik dari yang sebelum ini..
 



Ya Allah..
Engkau berikanlah ketenangan
kepada ku serta teman-teman ku
ketika kami menjawab peperiksaan nanti
dan kau berikanlah keyakinan kepada kami
dengan jawapan yang kami jawab..
mudah-mudahan jawapan kami
adalah jawapan yang betul dan tepat.
Ya Allah..
Kau berikanlah kejayaan kepada kami
dan mudah-mudahan semua ' A' menjadi milik
kami.. dan semoga kejayaan kami ini
merupakan kejayaan yang Engkau berkati..
amin..

p/s : Usaha..Doa..dan Tawakal.
serahkan segala-galanya
kepada Dia kerna Dia Maha
Penentu segala-galanya