Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


Aku yAkiN !

Assalamualaikum...

Aku akan berhenti memikirkan mu
dan kini aku benar-benar akan 
melepaskan ikatan batin hati ku buat mu..
kerna kini mungkin akan ku cuba
untuk membuka pintu hati ku buat insan itu..
dan akan ku gantung di segenap harapanku
hanya pada Dia yang satu..


Akan ku lepas dari belenggu ini
yang membuat hatiku semakin rapuh
kerna dibelenggu oleh perasaan yang penuh
dengan tanda tanya..
biarlah ku teruskan perjalanan ku untuk 
menjadi yang terbaik buat insan yang
ditakdirkan buat diri ini..
begitu juga dengan diri mu..

Kerna kini aku yakin dengan
ketentuan Illahi..
dengan takdir yang Dia telah tetapkan buat ku..
dan ku doakan agar kau bahagia
bersama-sama dengan insan itu..
doakan ku agar aku mendapat yang terbaik
hingga aku tenang dengan pilihanNya
meskipun bukan diri mu..


p/s : be a silent lover