Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


kErNa kAmU

Assalamualaikum...

Tersentap..
saat aku membacanya..
masih mengharapkah?
masih menantikah?
hati ini masih tak pasti..
tapi..
sampai kapan?
hanya Dia saja yang tahu..

Keperhatinan ku..
keikhlasan ku..
kejujuran ku..
tiada ertinya buat mu..
namun..
aku tak kisah..
kerna aku lakukannya
bukan semata-mata buat mu
tapi demi persahabatan kita
Mungkin kau tak sedar
mungkin kau tak mengerti
dan mungkin juga tidak
kau peduli ini semua
aku tak kisah..
aku tak marahkan mu..
kerna apa?
kerna aku menganggap kau
sahabat baik ku..

p/s :Kebahagiaan mu..
mengukir senyuman di wajah ini..