Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


Time tO cHanGe

Assalamualaikum...


Aku inginkan perubahan?
perubahan apakah?
ermmm..perubahan itu adalah diriku sendiri
aku ingin berubah kearah kebaikkan.
berubah menjadi insan yang lebih baik dan solehah..
berubah menjadi seorang sahabat yang lebih memahami
dan menjadi seorang muslimah yang sejati..
perjalan ku masih jauh..
terlalu banyak yang menanti ku di depan sana
dan itu tidak akan menjadi penghalang ku untuk berubah
perubahan ini akan aku teruskan..


Aku bukanlah insan yang baik
dan aku bukanlah seorang muslimah yang alim..
aku hanya insan biasa..
masih mencari jati diri yang sebenar..
masih cuba mencari erti kehidupan yang sebenar
aku bukan ingin menjadi insan yang PERFECT
kerna aku tahu tiada insan yang sempurna dalam dunia ini
aku akan terus melangkah
aku akan terus menggembara
menggembara ke arah yang lebih baik
p/s: Kerna aku bukan insan yang baik
ingin ku lakukan perubahan untuk
menjadi insan yang lebih baik