Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


UmuR = TuA


Assalamualaikum...


Semalam ulang tahun kelahiran ku..Wow...umur ku kini kian meningkat.  Pantas sungguh masa berlalu dan kini aku sudah berada di muka bumi Allah ini 19 tahun. Selama hidup ku ini banyak suka duka yang aku lalui ini semua nikat yang Dia berikan pada ku. Alhamdulillah sehingga kini aku masih diberi peluang untuk menikmati keindahan hidup dan masih diberi nyawa dan nafas, syukur..
Terima kasih kepada kawan2 ku yang wish bufday ku, thanks a lot ! Wish kawan2 semua merupakan hadiah yang sangat berharga buat aku, aku hargainya dan terima kasih atas doa yang kalian ucapkan =)
Semoga hidup kalian di rahmati Allah =)


Dan semalam juga ayah ku belanca KFC semperna BORNDAY aku..haha..lagipun dah lama tak makan KFC dengan family..ehehehe..


Semoga aku menjadi lebih matang dalam segala hal dan insyaAllah aku akan menjadi seorang anak dan seorang muslimah yang solehah. Menjadi muslimah solehah adalah impian bagi semua wanita =D
Seindah perhiasan di dunia ini adalah wanita solehah dan aku ingin menjadi salah seorang wanita solehah itu..


p/s :Umur kian meningkat..
adakah amalan kian meningkat?
atau
hanya dosa yg semakin meningkiat?