Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


BiCaRa cInTa taK kaN perNah HenTi !


Assalamualaikum...


Manusia..
kau tak kan pernah berhenti
membicarakan tentang cinta
kerna apa?
kerna setiap insan di atas muka 
bumi ini
memerlukan cinta
sampai kapankah manusia ini
akan berhenti membicarakannya?
aku sendiri pon tak pasti
kerna bagi ku tentang ini
tidak akan mampu hentikannya


Manusia..
meskipun kau dah memiliki
cinta itu
namun kau masih membicarakannya
kerna apa?
kerna cinta itu indah
dan sukar untuk mengungkapkannya
cinta teragung
cinta sejati
itulah cinta yang paling sukar memilikinya
dan jika kita memiliki cinta itu
rasa bahagia itu sukar untuk
diungkapkan

Mampukah aku memiliki cinta itu?
mampukah aku hargai cinta itu?
dan mampukah aku lahirkan cinta itu?
Ya Allah..
sungguh aku inginkan cinta itu
cinta yang mampu bahagiakan aku
hingga ke Jannah
dan tidak akan sesekali aku
lepaskan cinta TERAGUNG itu !
p/s: Kita tak kan mampu hentikan
untuk membicarakan soalnya