Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


iTuLaH aKu...

Assalamualaikum...

Aku hanya insan biasa
tiada yang istimewanya 
diri ku bukan mudah untuk
dikenali..
dan bukan mudah untuk mengenali
diri ini bukan minta untuk di sayangi
diri ini juga bukan minta untuk diingati
aku sedar siapa aku di mata kalian
aku seorang insan yang sombong
kaku..
kosong..
bosan..
itulah aku..
kekosongan itu mengajar aku
untuk berdiri dengan sendirinya
kebosanan itu mengajar aku
untuk mencari sesuatu yang bernilai
diam ku bukan bererti aku tidak
pedulikan kalian..
dalam diamku
ku memerhati
dalam diam ku
aku menilai
dalam diam ku
aku bicara sendirian
itulah aku..


p/s : dalam diam ku 
tiada siapa yang mengerti
hati kecil ini..