Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


ShoPpInG TiMe!!

Assalamualaikum...

          Alhamdulillah akhirnya tercapai juga hajat ku ingin "shopping" di bandaraya Kuala Lumpur(mcm la sblm ni xpernah) >.>  hahaha..sebelum ni memang la pernah tapi untuk barang2 aku je xpernah aku shopping sebanyak ni melainkan "shopping" untuk raya -.-'. Nak kata banyak tu tak la juga tapi xpernah la aku bli barang2 seperti ni dan barang yang menjadi dambaan ku selama ni dh tercapai aku memilikinya >.<
Hari ini aku hanya pergi ke KL dengan mak dan adik ku saja sebab ayah ku kerja lagipun kalau ayah aku ikut skali confirm kami xdapat cuci2 mata lama2..hoho..al maklum la laki ni mana suka shopping2 ni nak2 lagi kat tempat2 yang sesak dengan orang yang ramai, kesesakan lalu lintas dll. Dan satu keseronokkan kami pergi ke KL dengan menaiki bus awam sahaja ! see..betapa aku excitednye dapat naik bus awam, bukan bermakna aku xpernah naik, aku pernah naik tp bukan dengan mak dan adik ku, so hari ini satu kelainan kami naik kenderaan awam, lagipun senang naik bus xde la kaki ku ni penat nak drive kn, kalau auto tu xkisah tapi manual agak penat kalau drive kat tempat2 sesak kan.


kesibukan kota raya


          First place yang kami tuju adalah Central Market = C.M = Pasar Seni. Dah lama aku tak menjejakkan kaki kat C.M ni, aku suka tempat ni maybe sebab banyak barang2 cenderahati yang unik2, unik ke??hahaha
Tapi serius aku mmg ske sangat dengat C.M ni, ada sesuatu yg dia ada tp kt tmpt lain xde, aku pon xtau ap..hehehe..
Antara barang2 yang aku beli kt C.M xde la banyak sangat tapi ni je yang kami berkenan..ada yang b'kenan harga "murah" sgt -.-..dpt bli ni pon dh ckup bersyukur :)
i ware it =)

mak pnye, nnti aina nk pnjam ye mak >.<

            Setelah puas kami meronda2 dalam C.M ni seterusnya kami jelajah ke Masjid India, dapatlah aku beli barang2 yang aku hajatkan.

=)

i love it !

simple i like it :)

kerongsang

      Ada rezeki, aku nak pusing puas2 dekat CM tadi xpuas rasenye round2 kat ctu..hehe..
sekian saja cerita aku untuk hari ni, maybe xde la kish best tp just nk share dgn kalian :)
assalamualaikumm..

mood : Happy :D
p/s:maybe i not remember this day
but i always remember this moment