Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


♥ we're F A M I L Y ♥

Assalamualaikum...

       Syukur alhamdulillah Allah masih memberi aku nyawa untuk hari  ini bagi menebus dosa2 yang telah aku lakukan selama ini.. Bagaimana pula dengan besok?Adakah aku masih mampu melihat terbitnya mentari? Aku pon tak tahu, tiada siapa yang tahu apa yang akan terjadi pada esok harinya. Andai kata hari ini hari yang terhakhir kita hidup diatas muka bumi Allah ini, agak2nya apa yang kalian akan lakukan selama 24jam ini? Ermmm..macam-macam yang kita nak lakukan kan..kerna itulah kita perlu hidup hari ini seperti esok harinya kita akan mati dan jangan sesekali kita berpuas hati dengan kehidupan hari ini tapi kita perlu bersyukur dengan nikmat yang Dia telah berikan kepada kita.. Alhamdulillah..


        Dan aku sangat bersyukur kerana " Produksi Teater Kerusi " tidak jadi dibubarkan. Dibubarkan? Kenapa perlu dibuburkan? ermm..banyak sangat yang terjadi sepanjang minggu lepas aku nk cerita kat sini pon rasa malas nak taip lagipun tak kan aku nak cerita masalah teater ni kat sini kan, tak sopan gitu..hehehe
lagipun " Produksi Teater Kerusi " ni dah macam family ke-2 aku, so tak kan lah nak bukak pekung di dada sendiri ye dak. Tapi syukur alhamdulillah segala masalah dapat diselesaikan dan teater ni berjalan seperti biasa. Serius aku cakap aku sayang sangat dengan krew2 teater ni mungkin aku tak ramah dengan mereka semua tapi itu tak bermakna aku tak sayangkan mereka, dan aku sangat segan dengan mereka..hahaha.. mungkin aku baru kenal mereka so keseganan tu agak tebal juga la..hehehe..
we're family 


       Semalam kami celebrate bufday " Big Bos" kami iaitu En.Shahrul, tak de la surprise party just bbq je dan yang surprisenye bila dia dapat hadiah yang dia impi2kan selama ini akhirnya dia dapat hadiah tu dari kami semua =D
Macam2 gelagat yang aku tengok semalam, nampak mesra sangat tapi kemesraan itu perlulah kita jaga perhubungan sesama laki dan perempuan. Meskipun kita satu keluarga tapi janganlah sampai kita lupa adab pergaulan antara lelaki dan perempuan, kita ada agama..agama Islam kan indah janganlah kita cemari keindahan agama itu sendiri =)
Big bos kami ni baik orangnya walaupon adakalanya dia ni tegas dan suka marah tapi dia tak kan marah kami kalau takde sebab dan kemarahan dan ketegasannya itulah mengajar kami menjadi seorang insan yang berguna :)


      Aku harap sangat jadi pementasan teater ni lagipun banyak sangat pengorbanan yang telah kami semua lakukan dan kami harap pengorbanan kami ni tidak akan disia-sia kan begitu saja dan aku harap pementasan teater ni akan dapat sambutan yang luar biasa(pecah pangung). Mana tau kot2 rezeki kami dapat buat pementasan kat luar pula..hehe

p/s : Teater memanusia kan manusia