Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


whErE iT bEgiN ♥

Assalamualaikum...

Kehadiran kalian dalam hidup ku
membuatkan ku merasa sangat bahagia
kebahagiaan inilah mengubat rasa rindu
ku terhadap insan-insan yang aku sayangi
kerna kalian aku menjadi semakin kuat
menjadikan ku semakin tabah
mengharungi segala dugaan yang 
diberikan oleh-Nya
perkenalan antara kita
sudah diaturkan oleh-Nya
mungkin inilah hikmahnya
mungkin inilah yang aku cari
selama ini
sebuah keluarga yang amat prihatin
terhadap ahli keluarganya
meskipun kita tiada ikatan batin
segala suka dan duka
ku harungi bersama-sama dengan kalian
segala tangis dan tawa
ku ada bersama-sama dengan kalian
sungguh aku amat menyayangi keluarga ini
sungguh aku tidak mahu kita berpisah
tapi..
jika itulah ketentuan Illahi
aku tidak mampu melawan takdir
aku tak mampu menidakkan nya..
Namun..jika ianya terjadi
hanya satu saja harapan ku
meskipun kita terpisah jauh
usahlah kalian melupai segala
kenangan yang telah kita lakar bersama
dari sehelai kanvas berwarna putih bersih
kini ianya telah diwarnai dengan
kenangan kita bersama
Kalian tetap dihati kecil ini
kalian jugalah yang akan ku rindui
ajal,maut, jodoh, pertemuan
semuanya telah ditetapkan oleh-Nya
dan setiap pertemuan pasti diakhiri dengan
perpisahan dan semoga perpisahan kita ini
bukanlah perpisahan buat selama-lamanya
mood : sebak
p/s : Jika tak dapat apa yang diharapkan
hargai apa yang kita ada
pasti kita tahu erti bersyukur