Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


kU cuBa

Assalamualaikum...


Ku cuba hilangkan apa
yang aku rasa
ku  cuba menidakkannya
dan ku cuba untuk abaikannya
namun
ianya terlalu sakit..
ianya terlalu pedih
hingga menitis air mata ini

Aku tahu ianya silap ku
aku tahu rasa ini tidak
seharusnya ada
dan aku tahu aku mungkin
akan kecewa
tapi..
apa daya ku?
apa yang perlu ku lakukan?
aku sendiri tiada jawapannya
Perasaan ini berbolak-balik
perasaan ini celaru
dan perasaan ini buatku menangis
kini ku serah segalanya pada Dia
kerna jawapan itu ada pada-Nya
dan aku
hanya bisa mengikut aliran-Nya
hati..
maafkan diri ini..


p/s : Mungkin yang pahit itu
akan berakhir dengan kemanisan :')