Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


Alhamdulillah.. ^_^♥

Assalamualaikum...

Syukur alhamdulillah kerana aku masih diberi kesempatan untuk bernafas pada hari ini dan esok? tiada siapa yang tahu. Alhamdulillah selama dua hari aku di kampus untuk sem 3 ini aku berasa sangat gembira dan bahagia terima kasih Ya Allah kerana kau menghadirkan dalam hidupku insan-insan yang baik dan penyayang. Mudah-mudahan ukhwah diantara kami tidak akan putus hingga ke akhir hayat kami. Thanks to all my friends because be my good friends and i will do my best to be your best friend..insyaAllah..

" Ya Allah..jadikan diri ku dan hati ku ini sentiasa istiqamah
dalam melakukan kebaikkan dan menjauhi kemungkaran dan 
kau dekatkanlah aku dengan insan-insan yang sentiasa
mengingatkan aku akan-Mu dan sentiasa mendekatkan diri ini 
dengan-Mu.."
amin..
p/s: hidup kita cuma 3 hari saja
iaitu semalam, hari ini dan esok
jadikan setiap hari adalah hari yang
bermakna untuk kita