Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


bEruLaNg KemBaLi..

Assalamualaikum...

Aku biarkan ianya pergi
bersama angin sepi..
aku biarkan isnya berlalu
bertemankan sepi..
aku biarkan ianya pergi
tenggelam dalam degupan itu
aku tak mampu melayaninya
aku tak kuat menghadapinya
dan aku takut untuk menangungnya

Biarlah..
biarkan saja..
andai tiba saatnya nanti
rasa ini akan hilang
bila?
aku sendiri tak pasti..
aku serah segala-galanya pada Dia
mungkin ini tarbiyah dari-Nya buat ku
aku terima dengan hati yang terbuka
meskipun ianya menyakitkan..
p/s: Tarbiyah merupakan penghubung
antara kita dengan Allah..