Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


BiLa iAnYa aKaN pErGi

Assalamualaikum...

Terhenti..
andai aku masih berpeluang
meluahkan apa yang aku rasa
apakah mungkin rasa itu akan hilang?
atau hanya hilang semetara?
aku sendiri tak pasti
kerna apa..
kerna aku sendiri tak faham apa
yang aku rasa..
dan kini aku tak
mengenali hati sendiri..

Andai masa bisa berputar kembali..
aku tak akan membiarkannya ia hadir
kerana aku tak mahu 
yang dulu berulang kembali
aku tahu ianya memedihkan 
aku tahu ianya menyakitkan
namun
jika ini kehendak-Nya
aku terima..
mungkin ada hikmah disebalik derita ini..
p/s: aku tak pernah tahu
dan aku tak tahu sampai bila
ianya akan pergi..