Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


Ku BeRseRah pAda-Mu

Assalamualaikum..

Ya Allah..Kau maha mengetahui segala-galanya..

Bila kehadiranku ini menganggu hatinya, tidak membawa kebaikkan padanya maka kau pisahkanlah kami biarpun kami akan terluka
Bila aku tak layak dan bukan yang terbaik untuknya..maka kau jauhkanlah aku darinya
Bila aku bukan yang tertulis untuk melengkapkan separuh dari agamanya, maka kau jarakkanlah kami agar tidak timbul rasa yang mengundang kekecewaan.
Bila aku bukan yang terbaik, bila aku bukan yang tercatat dalam takdir dan bila dia berhak kepada yang lebih baik, maka jarakkanlah kami..pisahkanlah kami..

Usahlah kau tangisi dengan apa yang telah di takdirkan buat mu, kelak Dia akan mengantikan dengan insan yang tercatat dan lebih baik untuk mu di dunia dan akhirat..

Allah Maha Mengetahui segala-galanya.. :')
p/s: semoga diberi kekuatan