Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


aKu mEngAguMi DiRinYa

Assalamualaikum...

Bila ku bicara tentang mu
pasti yang lain terkejut..
bila ku menyebut tentang kebaikkan mu..
pasti yang lain tidak mempercayainya
namun..
itulah yang aku mengenali mu
mungkin perspektif ku lain
dan perspektif mereka lain
mereka adalah mereka
dan aku adalah aku..
masing-masing mempunyai penilaian
yang berbeza..
Mungkin bagi mereka
kau adalah yang kiri
dan kau juga mengiakannya
namun bagi ku kau adalah yang kanan
yang cuba dan berusaha menjadi
yang kanan
aku bukan memuji mu
apatah lagi untuk ku memuja mu
aku hanya mengagumi diri mu
aku kagum dengan cara mu
aku kagum dengan pemikiran mu
aku ingin memiliki pengalaman
yang kau ada..
aku ingin alaminya sendiri
agar aku lebih mengerti kehidupan sebenar..

p/s: Kita melihat benda yang sama
tetapi beza cara pemikiran