Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


bErteMu Lagi kiTa Ya RaMadHan..

Assalamualaikum..

Ya Allah...
sungguh aku merindui detik
terawih ini..
aku rindu saat berterawih
bersama dengan teman sekolah
arghh...kenangan yang sangat indah..

Ya Allah..
semoga kau pertemukan aku
dengan terawih2 akan datang
dan semoga kau terima segala ibadah
yang aku lakukan..
mudah-mudahan aku istiqamah,
khusyuk dalam menjalani ibadah
Ramadhan ibarat sebuah taman
yang indah..
hanya insan2 yang terpilih
mampu mengembara dengan penuh
ketenangan, kebahagian dan kegembiraan
di dalam nya..
mudah-mudahan aku adalah salah seorang
daripada insan-insan itu..

Ya Rahman..
Kau rahmatilah aku, keluarga ku,
sahabat handai ku serta insan2 yang aku sayangi..
dan jadikanlah Ramadhan kali ini
Ramadhan yang sangat bermakna buat kami..
p/s: Jom kita kutip peluang
di bulan Ramadhan ni
mungkin Ramadhan kali ini
ramadhan yg terakhir buat kita