Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


GeLagAt kU daLam kElaS

Assalamualaikum...

Ya Allah..hari ni aku rasa teruk sangat kat dalam kelas, tak pernah aku rasa mamcm ni sampai aku sendiri i boleh abaikan apa yang lecturer terangkan kat depan kelas..astagfirullahalazaim...

Kalau aku rasa mengantuk dalam kelas macam-macam yang aku akan buat, aku takkan fokus apa yang lecturer terangkan kat depan (ni la salah sau kelemahan aku) . Untuk elakkan mengantuk aku kan terus menulis dan menulis sampai satu tahap aku akan rasa puas, Tapi aku bukan tulis apa yang lecturer cakap kan aku tulis apa yang aku rasa nk tulis, apa yang terlintas dalam benak fikiran kau ni. Ya...aku akui aku memang teruk tak sepatutnya aku buat macam ni masa dalam kelas tapi nak buat macam mana aku memang tak tahan, rasa sangat mengantuk sampai aku rasa mata aku ni dah tebal. So dari aku melelapkan mata baik aku tulis something yang aku rasa aku nak tulis...hahhaha..maaf kalau korang rasa keliru dengan ayat aku ni..hehe
Untunglah kalian ada mata yang tak kan rasa mengantuk dalam kelas dan untung kalau korang faham apa yang lecturer tu terangkan. Ya aku akui aku ambik risiko sebab tak beri tumpuan dalam kelas tapi nak buat macam mana mata aku ni memang dah tak tahan, so aku menulis la..hehehe
Walaupon suara lecturer tu merdu or awesome kalau aku dah rasa mengantuk memang tak boleh nak buat pape kan (jahat btul aku ni) dan sebanyak 3 bji gula-gula aku makan untuk satu kelas je... :O (sangat teruk) tak pernah aku rasa mcam nie, nak cakap aku lambat tido semalam tak juga mungkin sebab kau penat kot so belum capai tahap kepuasan untuk tido..hahaha

harap2 apa yang jadi hari ni tak akn berulang lagi untuk hari2 yang akan datang, cukup2lah aku dah tak sanggup menahan kemengantukkan nye -.-