Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


ReDup..

Assalamualaikum..

Tenang..
itu yang aku rasa
damai..
itu yang aku rasa
inilah yang aku rasa
saat bersendirian di sini..
adakalanya aku perlukan
waktu sebegini
untuk ku menghilangkan keresahan 
hati..
namun,
adakalanya aku perlukan 
kalian untuk berada disisi ku..
untuk ku berasa kegembiraan
Damainya hati melihat ini semua..
hanya kicauan burung-burung
serta angin bayu yang
menemani ku..
mampukah selamanya aku memiliki 
ini semua?
dan mampukah aku untuk terus pertahankan
apa yang aku rasa saat ini?
akan ku cuba selagi aku masih mampu
memilikinya..
p/s: Angin khabarkan rasa
ini pada dia..