Langkah Kehidupan Hamba Allah
This is me



Kembara Kehidupan Tentang Aku

"Semua penulis akan mati,
hanya karyanya yang akan terus abadi.
Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan
dirimu di akhirat nanti."
[Saidina Ali bin Abi Talib]



Let's Chat!

Photobucket


Followers


Thank You


TenTanG sEseOraNg

Assalamualaikum...

Fuhhh...dah berabuk ruangan ni dan alhamdulillah masih diberi idea dari-Nya untuk ku terus berbicara di sini..

Malam ni tiba-tiba aku ingin berbicara tentang seseorang,
Seseorang yang aku sendiri belum kenal hati budinya..
namun semua orang ada jiwa bukan..
dan begitu juga dengan diri ini..
begitu juga dengan dia
kau juga bukan?!
Dia seorang yang hadir dalam hidup ku dan kehadirannya itu
merupakan ujian dari-Nya buat ku
kehadirannya buat aku keliru dengan perasaan ku sendiri
mungkin dia tak nampak apa yang cuba untuk aku sampaikan
mungkin dia tak pernah tahu apa yang cuba
aku berikan dan 
mungkin dia tak pernah sedari akan kehadiran ku
walaupun ianya cuma sedetik, tapi aku??
Sesungguhnya..
Allah mengetahui segala rasa..
kecewa?
ouhh...tentu tidak
kerana aku redha dengan apa yang terjadi
dan aku gantungkan segenap harapanku
hanya pada-Nya, insyaAllah..
p/s: Biar Allah saja menilainya..